Userfull in een nieuwe outfit en met een nieuwe website

Zij die Userfull al een tijdje kennen, hebben ongetwijfeld opgemerkt dat er de laatste weken iets veranderd is. Ik heb het dan niet over de vele stagiairs die het ene toffe project na het andere op de vloer toveren, noch over de nieuwste leden in ons team. Userfull heeft een nieuwe huisstijl en daarbij ook een nieuwe website.

Met de hulp van Sumocoders hebben we een knaller van een nieuwe website ontworpen. Wat u ermee kunt doen?

  • Bent u op zoek naar onze oplossingen of wilt u een concrete case bekijken? Via de heldere en duidelijke navigatie vindt u alles in één oogopslag terug.
  • Bekijkt u hem vandaag via uw pc, maar wilt u hem morgen aanschouwen via uw tablet of smartphone? Het kan! Dankzij responsive design past de website zich aan op elk scherm.
  • Op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes, events of whitepapers? Bezoek dan zeker onze nieuwspagina of schrijf u in voor de maandelijkse nieuwsbrief.

Met behulp van Tripleclick hebben we een nieuwe huisstijl ontwikkeld. We besloten om van grijs, oranje en blauw onze nieuwe hoofdkleuren te maken. Ontdek hieronder het kleurenpallet.

Bij de nieuwe huisstijl hoort eveneens een nieuw logo waar we Tripleclick ook voor kunnen bedanken. Wist u trouwens dat het niet de eerste keer is dat Userfull van gedaante is veranderd? Hieronder ziet u de evolutie van het Userfull  logo doorheen de jaren. Geen zorgen hoor, ook al zien we er een beetje anders uit, u kunt nog steeds rekenen op het multidisciplinair team met een persoonlijke aanpak. We zijn ook niet het enige technologiebedrijf dat ooit van outfit is veranderd.