Eigen Branding, Verbeterde Navigatie en Slimmere Forms in CRM 2015

In de opkomende rollout voor Microsoft Dynamics CRM 2015 kunnen we een hoop updates verwachten die het gebruik en navigatie binnen CRM vergemakkelijken. Drie grote features worden in de schijnwerpers geplaatst: navigatie, branding en forms. We zetten ze even op een rijtje.

CRM 2015 Navigation

Slimmere navigatie

Slimmere navigatie zorgt ervoor dat een team sneller bij de informatie komt waarnaar het op zoek is. Wat kunt u allemaal verwachten?

  • Wisselen tussen de verschillende werkafdelingen Sales, Service, Marketing, and Settings gaat een stuk vlotter.
  • Werkitems worden rechtstreeks onder de werkafdeling getoond. Hierdoor kunt u sneller navigeren naar zaken zoals dashboards, accounts en cases.
  • Nieuwe shortcuts laten u toe om sneller de laatst gebruikte records weer te geven.

Voor een kort overzicht van deze verbeteringen, bekijkt u best even onderstaande video . Als u graag meer informatie wilt, kunt u terecht bij de instructies “Hoe navigeren in CRM”.

Branding en kleurschema’s

Wilt u graag een persoonlijke touch toevoegen aan uw CRM-omgeving? Binnenkort kunt u een eigen huisstijl implementeren binnen Dynamics CRM. De verschillende opties zijn als volgt:

  • Upload uw bedrijfslogo zodat uw medewerkers zich altijd thuis voelen.
  • Verander de kleuraccenten van het navigatiemenu om beter in lijn te liggen met uw huisstijl.
  • Alle entiteiten zoals contacten, accounts en opportuniteiten kunt u ook een eigen kleur geven.
  • CRM-Admins kunnen aanpassingen nakijken en goedkeuren vooraleer ze live gaan.

Wilt u graag meer leren over branding binnen CRM? Bekijk dan de volgende video om te leren hoe u kleurenschema’s aanpast en uw logo toevoegt.

Krachtige formulieren

De weergave van formulieren zoals die van een contactformulier is enorm verbeterd. Aldus zullen formulieren sneller laden. Dit is te danken aan een vernieuwde form rendering engine. Meer informatie over wat dit inhoudt voor JavaScript-ontwikkelaars kunt u hier vinden.

Wilt u graag een volledig overzicht van de opkomende features, dan kunt u terecht bij Microsoft voor de CRM Release Preview Guide.